Dane technicze reklam

Reklama w prasie pobudza i zachęca odbiorców do działania – poprzez poinformowanie o istnieniu produktu na rynku, podjęcie decyzji, zmianę ich opinii, aż po dokonanie zakupu

Podstawową zaletą wykorzystania prasy branżowej jako medium reklamowego jest spójność otoczenia redakcyjnego oraz komunikatu promocyjnego z docelowym rynkiem odbiorców. Każde wydanie naszego kwartalnika niesie za sobą podstawy naukowe wzbogacone prezentacją firm pozostających w zasięgu zainteresowania sekcji czy materiału aktualnie prezentowanego na łamach czasopisma. Dzięki temu nasi Czytelnicy mają okazję zapoznać się z najnowszymi osiągnięciami i jednocześnie odnaleźć informacje o producentach i dystrybutorach urządzeń i produktów.

Umożliwiamy potencjalnemu Reklamodawcy dotarcie do zaangażowanego Czytelnika, który potraktuje przekaz promocyjny jako informacje użyteczne dla siebie oraz placówki, której jest pracownikiem.

Oferujemy: reklamę graficzną wewnątrz czasopisma oraz na okładkach, artykuły promocyjne, inserty do całego nakładu lub wybranej grupy odbiorców, płyty CD, banery reklamowe w Internecie

 

Poproś o ofertę dla Twojej firmy:

katarzynaw@zahir.pl
jacekl@zahir.pl

Dalszym korzystaniem z witryny, wyrażasz zgodę na wykorzystanie cookies. więcej informacji

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Zamknij